Pogledi na slovenščino kot neprvi jezik v zgodnjem izobraževanju
Keywords:
Slovene as a second and foreign language, pre-school education, elementary education, interculturality, transdisciplinaritySynopsis
Views on Slovene as a Non-first Language in Early education. The scientific monograph on teaching Slovene as a second and foreign language (DTJ/SFL) for immigrant children, disadvantaged due to their linguistic and cultural peculiarities compared to their peers, is designed to be transdisciplinary and brings scientific papers in the humanistic and social sciences, natural sciences and arts, referring to teaching Slovene as a second and foreign language from different perspectives. The monograph contains 16 chapters divided to 3 contentually related parts: Teaching Language and Interculturality, which presents interculturality, didactic principles, developmental characteristics of children and methods of working with immigrant children; the second part of the monograph, entitled Language about Language, contains chapters on development and promotion of linguistic and intercultural competences; the third part, entitled Language of Different Fields of Activity and Subject Areas, presents chapters related to mathematics, science and arts.
Downloads
Downloads
- Razvijanje družinske pismenosti in medkulturnih odnosov ob kuharskih knjigah za (predšolske) otroke Razvijanje družinske pismenosti in medkulturnih odnosov ob kuharskih knjigah za (predšolske) otroke
- Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih in učenkah, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik Razvijanje pravopisne zmožnosti pri učencih in učenkah, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik
- Spoznavanje kulturnih simbolov skozi književnost: na primeru Prešernove Zdravljice Spoznavanje kulturnih simbolov skozi književnost: na primeru Prešernove Zdravljice
- Glasba in ustvarjalni gib kot spodbuda za razvoj jezikovnih zmožnosti otrok Glasba in ustvarjalni gib kot spodbuda za razvoj jezikovnih zmožnosti otrok
- Spoznavanje živih bitij spodbuja razvoj jezikovne in naravoslovne pismenosti Spoznavanje živih bitij spodbuja razvoj jezikovne in naravoslovne pismenosti
- Je matematika res univerzalni jezik? Je matematika res univerzalni jezik?
- Selitev je težka – prijatelji jo olajšajo: branje slikanic o temi priseljevanja Selitev je težka – prijatelji jo olajšajo: branje slikanic o temi priseljevanja
- Spodbujanje sporazumevalne jezikovne zmožnosti ob primeru vabila na razredni stopnji Spodbujanje sporazumevalne jezikovne zmožnosti ob primeru vabila na razredni stopnji
- Slovenščina kot drugi in tuji jezik v turizmu Slovenščina kot drugi in tuji jezik v turizmu
- Priložnostnice v procesu učenja slovenščine za otroke in učence, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik Priložnostnice v procesu učenja slovenščine za otroke in učence, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik
- Razvijanje jezikovnih kompetenc in medkulturne zmožnosti šolskih otrok Razvijanje jezikovnih kompetenc in medkulturne zmožnosti šolskih otrok
- Spodbujanje jezikovnih kompetenc in medkulturne zmožnosti predšolskih otrok Spodbujanje jezikovnih kompetenc in medkulturne zmožnosti predšolskih otrok
- Socialni razvoj ter identiteta otrok in učencev, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik (SDTJ) Socialni razvoj ter identiteta otrok in učencev, ki jim je slovenščina drugi ali tuji jezik (SDTJ)
- Razvojne značilnosti otrok od rojstva do poznega otroštva Razvojne značilnosti otrok od rojstva do poznega otroštva
- Vloga didaktičnih načel pri učenju jezika Vloga didaktičnih načel pri učenju jezika
- Medkulturnost in učenje neprvega jezika v vrtcu in nižjih razredih OŠ Medkulturnost in učenje neprvega jezika v vrtcu in nižjih razredih OŠ
Published
Categories
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.