Sodobne raziskave o poučevanju glasbe v Sloveniji
Ključne besede:
glasba, glasbene dejavnosti, glasbene vsebine, glasbeno izobraževanje, poučevanje glasbeKratka vsebina
Monografija »Sodobne raziskave o poučevanju glasbe v Sloveniji« v 15 poglavjih celovito obravnava različne vidike poučevanja glasbe na različnih ravneh vzgoje in izobraževanja. Poudarja pomen glasbeno-didaktičnih iger za razvoj glasbenih sposobnosti predšolskih otrok, učinke glasbenih dejavnosti na socialne interakcije v zgodnjem otroštvu in izzive vključevanja glasbeno-plesnih dejavnosti v vrtcih s programom montessori. Raziskuje medpredmetno povezovanje glasbe in likovne umetnosti, izzive načrtovanja glasbene umetnosti, glasbeno ustvarjalnost v osnovni šoli in vključevanje elementov glasbene terapije. Analizira zastopanost glasbenih zvrsti v mladinskih romanih, vlogo učiteljev pri razvoju talenta, uporabo interaktivnih učnih gradiv in tehnologije v glasbenem pouku, optimalno motivacijsko okolje v glasbenih šolah, oblikovanje glasbene samopodobe in specifike glasbenega izobraževanja na območju Slovenske Istre. Izsledki predstavljenih raziskav prispevajo k razvoju področja didaktike glasbe in predstavljajo temelj za izboljšanje »glasbenih« praks v slovenskem izobraževalnem sistemu.
Prenosi
Prenosi
- Glasbeno izobraževanje na območju Slovenske Istre Glasbeno izobraževanje na območju Slovenske Istre
- Ključni dejavniki oblikovanja glasbene samopodobe učencev glasbenih šol Ključni dejavniki oblikovanja glasbene samopodobe učencev glasbenih šol
- Optimalno motivacijsko učno okolje v glasbenih šolah – preplet vizij učencev, njihovih staršev, učiteljev in ravnateljev Optimalno motivacijsko učno okolje v glasbenih šolah – preplet vizij učencev, njihovih staršev, učiteljev in ravnateljev
- Uporaba vizualne, avdio in avdio-vizualne tehnologije pri pouku nauka o glasbi v povezavi z a vista branjem pri pouku inštrumentov Uporaba vizualne, avdio in avdio-vizualne tehnologije pri pouku nauka o glasbi v povezavi z a vista branjem pri pouku inštrumentov
- Didaktično oblikovanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri glasbenih predmetih v predmetnikih srednješolskih programov Didaktično oblikovanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri glasbenih predmetih v predmetnikih srednješolskih programov
- Vloga učitelja ter drugih zunanjih in notranjih dejavnikov razvoja glasbenega talenta – študija primera Vloga učitelja ter drugih zunanjih in notranjih dejavnikov razvoja glasbenega talenta – študija primera
- Zastopanost glasbenih zvrsti v slovenskih mladinskih glasbenih romanih Zastopanost glasbenih zvrsti v slovenskih mladinskih glasbenih romanih
- Primer razumevanja vključevanja elementov glasbene terapije pri pouku glasbene umetnosti ob udejanjanju različnih pedagoških vidikov Primer razumevanja vključevanja elementov glasbene terapije pri pouku glasbene umetnosti ob udejanjanju različnih pedagoških vidikov
- Glasbena ustvarjalnost – izziv za osnovnošolske učitelje glasbe Glasbena ustvarjalnost – izziv za osnovnošolske učitelje glasbe
- Načrtovanje glasbenih ciljev po taksonomiji učnih področij za poučevanje glasbene umetnosti na daljavo: analiza učnih priprav študentov razrednega pouka Načrtovanje glasbenih ciljev po taksonomiji učnih področij za poučevanje glasbene umetnosti na daljavo: analiza učnih priprav študentov razrednega pouka
- Izzivi medpredmetnega načrtovanja glasbene umetnosti Izzivi medpredmetnega načrtovanja glasbene umetnosti
- Medpredmetno povezovanje glasbene in likovne umetnosti na primeru aleatorike Medpredmetno povezovanje glasbene in likovne umetnosti na primeru aleatorike
- Študija primera vključevanja glasbeno-plesnih dejavnosti v vrtcih montessori: prednosti, slabosti, priložnosti in izzivi Študija primera vključevanja glasbeno-plesnih dejavnosti v vrtcih montessori: prednosti, slabosti, priložnosti in izzivi
- Učinki glasbenih dejavnosti na razvoj socialnih interakcij v zgodnjem otroštvu Učinki glasbenih dejavnosti na razvoj socialnih interakcij v zgodnjem otroštvu
- Pomen glasbeno-didaktičnih iger pri razvoju elementarnih glasbenih sposobnosti predšolskih otrok Pomen glasbeno-didaktičnih iger pri razvoju elementarnih glasbenih sposobnosti predšolskih otrok