Bralni vzori 2
Ključne besede:
bralna pismenost, bralne navade pedagoških delavcev, bralne navade knjižničarjev, pogostost branja, kakovost bralnih gradivKratka vsebina
V znanstveni monografiji Bralni vzori 2 je objavljenih osem poglavij, ki so razdeljena v tri večje homogene celote. V prvem razdelku so predstavljene bralne navade, načini izbora bralnih gradiv za branje pedagoških in knjižničnih delavcev ter bralna kultura odraslih, ki vpliva na motivacijo za branje otrok in mladostnikov. V drugem razdelku sta predstavljeni analizi pedagoških študijskih programov (za predšolsko stopnjo, za razredni pouk in za predmetni pouk) in kolikšen delež gradnikov bralne pismenosti vsebujejo različni predmeti za spodbujanje bralne pismenosti na vseh področjih učenja in poučevanja. V tretjem razdelku sta podana primera dveh fokusnih skupin, ki sta bili izvedeni z učitelji različnih predmetov v osnovni in srednji šoli. Monografija je nastala v okviru ciljnega raziskovalnega projekta Bralni vzori: bralne navade strokovnih delavcev v vrtcih, šolah in fakultetah ter splošnih knjižnicah (CRP V5-2361), cilj katerega je proučevanje in vrednotenje pomena bralnih navad pri strokovnih delavccih v izobraževanju in knjižnicah.
Poglavja
-
Nekateri napovedniki bralnih navad vzgojiteljev, osnovnošolskih in srednješolskih učiteljev
-
Osnovnošolski in srednješolski učitelji kot bralni zgledanaliza bralnih navad
-
Branje odraslihprestiž ali vrednota
-
Bralna kultura strokovnih in vodstvenih delavcev slovenskih knjižnic
-
Zastopanost elementov bralne pismenosti v učnih načrtih študijskih programov 1. in 2. stopnje Razredni pouk in Predšolska vzgoja
-
Analiza študijskih programov za bodoče predmetne učitelje z vidika zastopanosti elementov bralne pismenosti
-
Osnovnošolski učitelji kot bralni vzoranaliza fokusne skupine
-
Pogledi srednješolskih učiteljev na bralno pismenostspoznanja in izzivi
Prenosi

Prenosi
Izdano
Kategorije
Licenca

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.