Uporaba umetne inteligence pri izobraževanju študentov zdravstvene nege

Avtorji

Marta Smodiš
Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin
Sanela Pivač
Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin
https://orcid.org/0000-0003-2372-9497
Sedina Kalender Smajlović
Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin
https://orcid.org/0000-0003-4472-7044

Kratka vsebina

Umetna inteligenca je s svojim razvojem doprinesla številne spremembe na različnih področjih, tudi na visokošolskem področju pri izobraževanju študentov zdravstvene nege. Prednosti uporabe umetne inteligence se kažejo kot bolj učinkovito in produktivno učenje, možnosti izobraževanja s simulacijo in s pomočjo robotike. Uporaba umetne inteligence sloni na etičnih načelih in standardih, kjer je največji poudarek na poštenosti, zasebnosti, varnosti, odgovornosti, nadzoru, dostopnosti, in preprečevanju škode. Uporaba spletnih orodij, kot je ChatGPT ima v izobraževanju študentov zdravstvene nege velike učinke na izide učenja v pedagoškem procesu. Zato je potrebno pozornost nameniti izobraževanju na področju pismenosti z umetno inteligenco, raziskovanju učinkovitih načinov za vzdrževanje digitalne pismenosti ter temeljnemu reševanju morebitnih tveganj in negativnih učinkov v procesu uporabe umetne inteligence.

Biografije avtorja

Marta Smodiš, Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin

Jesenice, Slovenija. E-pošta: msmodis@fzab.si

Sanela Pivač, Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin

 Jesenice, Slovenija. E-pošta: spivac@fzab.si

Sedina Kalender Smajlović, Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin

 Jesenice, Slovenija. E-pošta: skalendersmajlovic@fzab.si

Prenosi

Izdano

19.03.2025

Kako citirati

(Ed.). (2025). Uporaba umetne inteligence pri izobraževanju študentov zdravstvene nege. In 44th International Conference on Organizational Science Development: Human Being, Artificial Intelligence and Organization, Conference Proceedings (Vols. 44, pp. 843-852). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/962/chapter/328