Primary Preservice Teachers’ Drawings of Number-Based Two-Digit Addition and Subtraction

Avtorji

Kratka vsebina

Seštevanje in odštevanje števil do 100 je obvezna vsebina v učnih načrtih za matematiko v prvem triletju. Naša študija z vzorcem N=117 uvaja edinstveno metodo uporabe lastnih risb za raziskovanje vizualnih predstavitev matematičnih konceptov. Risbe pokažejo, kako bodoči učitelji razrednega pouka sporočajo matematične ideje, in razkrijejo vpogled v njihovo razumevanje koncepta mestne vrednosti in morebitnih vizualnih predstavitev za poučevanje seštevanja/odštevanja. Rezultati kažejo, da čeprav je velik del udeležencev pokazal jasno razumevanje, kako poučevati ključne matematične koncepte, se je pokazal pomemben trend: približno tretjina udeležencev na svojih risbah dvomestnih števil ni uporabljala grupiranja po deset. Podobno je ena tretjina aritmetične operacije ponazorila simbolno, kjer so števila zgolj pretvorili v slikovne oblike, pogosto pa so tudi napačno prikazali odštevanje. Te ugotovitve kažejo na specifična področja, kjer bi lahko izboljšali metavizualizacijske zmožnosti bodočih učiteljev. S poudarjanjem in krepitvijo teh področij v programih za izobraževanje učiteljev lahko izboljšamo pedagoške spretnosti bodočih učiteljev.

Biografije avtorja

Alenka Lipovec, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si

Jasmina Ferme, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jasmina.ferme1@um.si

Barbara Arcet, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: barbara.arcet1@um.si

Prenosi

Izdano

18.09.2024

Kako citirati

Primary Preservice Teachers’ Drawings of Number-Based Two-Digit Addition and Subtraction. (2024). In Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches (pp. 309-328). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/104