Tutorstvo kot podporni steber pri izboljšanju študijske uspešnosti študentov

Avtorji

Julijana Božnar
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede
Vesna Novak
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede

Kratka vsebina

Ustrezno vzpostavljen tutorski sistem je ključnega pomena, saj predstavlja učinkovito obliko podpore, ki temelji na sodelovanju med tutorji in študenti. Pri tem je glavni poudarek na ustvarjanju sodelovalnega, sproščenega in prijaznega okolja, ki prispeva k boljši povezanosti študentov, boljšim medosebnim odnosom in večjim občutkom pripadnosti, posledično pa tudi k večji stopnji motivacije in zadovoljstva. V prispevku opisujemo raziskavo, s pomočjo katere smo proučevali vpliv tutorstva na študijsko uspešnost študentov, iskali razloge za koriščenje oziroma nekoriščenje tutorske pomoči ter ugotavljali mnenja študentov o tutorstvu in njihove izkušnje z njim. Rezultati so pokazali, da tutorstvo pozitivno vpliva na uspeh pri študiju, saj so študenti, ki so koristili tutorsko pomoč, dosegali za povprečno eno oceno višje rezultate v primerjavi s tistimi, ki tutorske pomoči niso koristili. Ugotovili smo tudi, da ima večina študentov o tutorstvu pozitivno mnenje, kar poudarja njegov pomen pri akademskem in osebnem razvoju študentov.

Biografije avtorja

Julijana Božnar, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede

Kranj, Slovenija. E-pošta: julijana.boznar@student.um.si

Vesna Novak, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede

Kranj, Slovenija. E-pošta: vesna.novak@um.si

Prenosi

Izdano

19.03.2025

Kako citirati

(Ed.). (2025). Tutorstvo kot podporni steber pri izboljšanju študijske uspešnosti študentov. In 44th International Conference on Organizational Science Development: Human Being, Artificial Intelligence and Organization, Conference Proceedings (Vols. 44, pp. 69-82). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/962/chapter/270