Izboljšanje angažiranosti uporabnikov mobilne aplikacije: Agilen pristop razvoja novega izdelka v aplikaciji Queue
Kratka vsebina
Ta študija primera obravnava uporabo metodologij razvoja novih izdelkov (NPD) v industriji mobilnih aplikacij in se osredotoča na aplikacijo Queue – platformo, zasnovano za družabno odkrivanje in izmenjavo vsebin med ljubitelji filmov in televizijskih oddaj. Kljub začetnemu uspehu je aplikacija naletela na kritične izzive pri angažiranosti uporabnikov, družabni interakciji in zadrževanju. Študija podrobno opisuje iterativni postopek, ki ga je opravil produktni tim, da bi ob upoštevanju načel NPD opredelila rešitev, izdelala prototip in implementirala novo funkcijo ˈSwipe with Friendsˈ. Ta funkcija je bila zasnovana za reševanje ključnih težav s preoblikovanjem postopka izbire vsebine v interaktivno in družabno izkušnjo, kar je na koncu privedlo do znatnega izboljšanja uporabniških kazalnikov. Primer omogoča vpogled v to, kako je mogoče teoretične okvire na področju razvoja novih izdelkov praktično uporabiti za izboljšanje angažiranosti in zadržanja uporabnikov v zelo konkurenčnem digitalnem okolju.