Izboljšanje angažiranosti uporabnikov mobilne aplikacije: Agilen pristop razvoja novega izdelka v aplikaciji Queue

Avtorji

Jakob Raišp
Povio, Inc.
Domen Malc
Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta
https://orcid.org/0000-0002-5660-5928

Kratka vsebina

Ta študija primera obravnava uporabo metodologij razvoja novih izdelkov (NPD) v industriji mobilnih aplikacij in se osredotoča na aplikacijo Queue – platformo, zasnovano za družabno odkrivanje in izmenjavo vsebin med ljubitelji filmov in televizijskih oddaj. Kljub začetnemu uspehu je aplikacija naletela na kritične izzive pri angažiranosti uporabnikov, družabni interakciji in zadrževanju. Študija podrobno opisuje iterativni postopek, ki ga je opravil produktni tim, da bi ob upoštevanju načel NPD opredelila rešitev, izdelala prototip in implementirala novo funkcijo ˈSwipe with Friendsˈ. Ta funkcija je bila zasnovana za reševanje ključnih težav s preoblikovanjem postopka izbire vsebine v interaktivno in družabno izkušnjo, kar je na koncu privedlo do znatnega izboljšanja uporabniških kazalnikov. Primer omogoča vpogled v to, kako je mogoče teoretične okvire na področju razvoja novih izdelkov praktično uporabiti za izboljšanje angažiranosti in zadržanja uporabnikov v zelo konkurenčnem digitalnem okolju.

Biografije avtorja

Jakob Raišp, Povio, Inc.

Jakob Raišp je vodja projektov v IT-ju s poudarkom na oblikovalsko usmerjenih rešitvah, kjer vizualna identiteta igra ključno vlogo pri vrednosti izdelka in uporabniški izkušnji. V zadnjih letih je tesno sodeloval z ustanovitelji startupov, jim pomagal uresničiti njihove vizije in ideje pretvoriti v praktične rešitve. Čeprav je njegova formalna izobrazba na področju športnih znanosti, kjer se je osredotočil na dinamiko ekip in vodenje, je samouk na področju IT. Nedavno je iz IT prešel v upravljanje dogodkov z namenom digitalizacije analitike dogodkov in povezovanja tehnologije z doživetji v živo.

San Francisco, Kalifornija, Združene države Amerike. E-pošta: jakob.raisp@gmail.com

Domen Malc, Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta

Dr. Domen Malc je docent na Katedri za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in raziskovalec na Inštitutu za marketing EPF. Magistriral je iz psihologije na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru, doktoriral pa na Ekonomsko-poslovni fakulteti. V raziskovalnem delu se osredotoča na vedenje potrošnikov, pri čemer preučuje zaznave cenovne nepravičnosti in pritožbeno vedenje odjemalcev. Je avtor ali soavtor več znanstvenih prispevkov, objavljenih v mednarodnih in nacionalnih publikacijah, svoje delo pa redno predstavlja tudi na znanstvenih konferencah.

Maribor, Slovenija. E-pošta: domen.malc@um.si

Prenosi

Izdano

24.12.2024

Kako citirati

Izboljšanje angažiranosti uporabnikov mobilne aplikacije: Agilen pristop razvoja novega izdelka v aplikaciji Queue. (2024). In Študije primerov EPF: Razvoj, trajnost in inovacije v poslovni praksi 2024 (pp. 231-248). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/952/chapter/235