“The Experiences are Beyond our Expectations”: Changing the Culture of Artificial Intelligence and Social and Emotional Learning in Educational Institutions − A Qualitative Evaluation Among Representatives of the SETCOM Project Partners

Avtorji

Kratka vsebina

Na razvijajočem se področju izobraževanja postaja presečišče umetne inteligence (UI) ter socialnega in čustvenega učenja (SČU) vse bolj pomembno. Članek predstavlja kvalitativno evalvacijo, izvedeno med dvanajstimi predstavniki osmih projektnih partnerjev projekta SETCOM, s katero smo želeli spoznati njihove poglede, izkušnje in pričakovanja glede vsebine in organizacije projekta. Ugotovitve kažejo, da so bili udeleženci, kljub začetnim pomislekom glede UI, navdušeni nad njeno potencialno sinergijo s SČU. Hvaležni so bili priložnosti za sodelovanje in si prizadevali za praktično uporabo projektnih spoznanj; za izboljšanje obstoječih programov in spodbujanje novih zamisli. Izzive jim je predstavljalo upravljanje nalog med hitrim razvojem UI in iskanje povezav med sprva ločenima domenama UI in SČU. Pomanjkanje predpisov o UI se jim je zdelo zaskrbljujoče. Udeleženci so se zavzeli za proaktivni pristop učiteljev pri ocenjevanju aplikacij UI, pri čemer so poudarili etične vidike njihove uporabe.

Biografije avtorja

Andreja Kozmus, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: andreja.kozmus@um.si

Marjan Krašna, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: marjan.krasna@um.si

Joca Zurc, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: joca.zurc@um.si

Prenosi

Izdano

18.09.2024

Kako citirati

“The Experiences are Beyond our Expectations”: Changing the Culture of Artificial Intelligence and Social and Emotional Learning in Educational Institutions − A Qualitative Evaluation Among Representatives of the SETCOM Project Partners. (2024). In Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches (pp. 129-148). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/95