Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher

Avtorji

Kratka vsebina

V zadnjih letih je v ospredju model učitelja kot refleksivnega praktika. Učenci veljajo za ključne akterje lastnega profesionalnega razvoja. Namen prispevka je predstaviti orodje za refleksijo in samorefleksijo učencev. Orodje je bilo ustvarjeno z namenom individualizacije usposabljanja bodočih učiteljev. Orodje je bilo implementirano v vse pedagoške prakse študentov predšolske vzgoje in preverjeno z refleksivnimi poročili študentov (N=91) na Zahodnočeški univerzi v Plznu. Orodje pomaga študentom razmišljati o svojem poklicnem razvoju, načrtovati podetape in določiti konkretne cilje, ki jih želijo doseči pri razvoju svojih poklicnih kompetenc. Študenti so si izbrali tudi različne cilje svojega razvoja, ki so ustrezali njihovemu različnemu začetnemu znanju in izkušnjam.

Biografije avtorja

Ondřej Koželuh, Univerza West Bohemia, Pedagoška fakulteta

Pilsen, Češka. E-pošta: kozeluho@kpg.zcu.cz

Eva Koželuhová, Univerza West Bohemia, Pedagoška fakulteta

Pilsen, Češka. E-pošta: kozeluhe@kpg.zcu.cz

Milan Podpera, Univerza West Bohemia, Pedagoška fakulteta

Pilsen, Češka. E-pošta: mpodpera@kpg.zcu.cz

Prenosi

Izdano

18.09.2024

Kako citirati

Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher. (2024). In Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches (pp. 37-56). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/90