Self-reflective Tool for Early Childhood Education Teachers as a Way to a Competent Teacher
Kratka vsebina
V zadnjih letih je v ospredju model učitelja kot refleksivnega praktika. Učenci veljajo za ključne akterje lastnega profesionalnega razvoja. Namen prispevka je predstaviti orodje za refleksijo in samorefleksijo učencev. Orodje je bilo ustvarjeno z namenom individualizacije usposabljanja bodočih učiteljev. Orodje je bilo implementirano v vse pedagoške prakse študentov predšolske vzgoje in preverjeno z refleksivnimi poročili študentov (N=91) na Zahodnočeški univerzi v Plznu. Orodje pomaga študentom razmišljati o svojem poklicnem razvoju, načrtovati podetape in določiti konkretne cilje, ki jih želijo doseči pri razvoju svojih poklicnih kompetenc. Študenti so si izbrali tudi različne cilje svojega razvoja, ki so ustrezali njihovemu različnemu začetnemu znanju in izkušnjam.
Prenosi
Strani
Izdano
Kategorije
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.