Students’ Attitude Towards Creating Musical Content in Primary School

Avtorji

Kratka vsebina

Ustvarjanje v glasbi nudi potencial za obogatitev učnih praks, pri čemer učenci prevzemajo aktivno vlogo in tako glasbo doživljajo skozi praktične izkušnje. Lastno ustvarjanje glasbenih vsebin spodbuja trajno zanimanje učencev za glasbo, pri čemer imajo pozitivne glasbene izkušnje ključno vlogo pri razvoju pozitivnega odnosa do pouka glasbene umetnosti in ugodnega dojemanja glasbe tudi v odrasli dobi. Temeljni namen raziskave je bil proučiti odnos učencev (N = 104) do dejavnosti ustvarjanja v glasbi pri predmetu Glasbena umetnost v slovenski osnovni šoli. Rezultati kažejo, da je ustvarjanje glasbenih vsebin med učenci dokaj priljubljeno, pri čemer sta najbolj priljubljeni dejavnosti improvizacija in ustvarjanje lastnih pesmi. Učenci ustvarjanje glasbenih vsebin doživljajo kot prijetne dejavnosti, ob katerih se počutijo sproščeno.

Biografije avtorja

Jerneja Žnidaršič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.znidarisc@um.si

Špela Pučko, Osnovna šola Danile Kumar

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: puckos@os-danilekumar.si

Prenosi

Izdano

18.09.2024

Kako citirati

Students’ Attitude Towards Creating Musical Content in Primary School. (2024). In Interdisciplinary Research in Teaching and Learning: New Perspectives and Approaches (pp. 625-642). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/882/chapter/120