Konceptualna zasnova večfunkcijskega sistema CRM za podjetje Dines, d. o. o.

Avtorji

Tilen Matjašič
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede
Goran Vukovič
Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede
https://orcid.org/0000-0002-4000-3666
Maja Rojc
Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

Kratka vsebina

Namen poglavja je proučiti potrebo po razvoju in uvedbi sistema CRM za podjetje Dines, d. o. o., ki deluje na področju ogrevanja, hlajenja in prezračevanja, pri čemer smo se osredotočili izključno na prodajni modul za učinkovito komunikacijo s strankami v segmentu B2B. Raziskovalni del temelji na poglobljenem kvalitativnem intervjuju z vodjo prodaje podjetja, s katerim smo identificirali ključne potrebe in funkcionalnosti, ki jih mora vsebovati novi sistem. Na osnovi zbranih informacij smo oblikovali zasnovo prodajnega modula in pripravili podroben načrt implementacije. Rezultat naše raziskave je konceptualna zasnova sistema CRM, ki bo omogočila učinkovitejše upravljanje odnosov s poslovnimi strankami in optimizacijo prodajnih procesov podjetja. Podali smo priporočila za dolgoročno uporabo, vzdrževanje in analizo potencialnih izzivov ob implementaciji. Nalogo zaključujemo z ugotovitvami o pomenu digitalizacije prodajnih aktivnosti in priporočili za nadaljnje korake podjetja.

Biografije avtorja

Tilen Matjašič, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede

Tilen Matjašič je redni študent računalništva in zaposlen kot razvojni inženir. Osredotoča se na razvoj sodobnih sistemov CRM in podatkovnih platform, kjer združuje analitiko, umetno inteligenco in izboljšanje uporabniške izkušnje. Njegove izkušnje obsegajo celotno zasnovo podatkovnih tokov, uvajanje strojnega učenja in avtomatizacijo procesov v oblaku. V prostem času poglablja znanje strojnega učenja in prepoznave objektov ter preizkuša najnovejše algoritme računalniškega vida. Odlikujejo ga radovednost, sistematičnost in sposobnost kompleksne teme predstaviti preprosto. V prihodnje želi soustvarjati digitalne rešitve, ki z inovativno rabo podatkov povečujejo učinkovitost procesov in zadovoljstvo uporabnikov.

Kranj, Slovenija. E-pošta: tilen.matjasic@gmail.com

Goran Vukovič, Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede

Prof. dr. Goran Vukovič je redni profesor za marketing in kadre na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Kot strokovnjak skozi svoje raziskovalno, projektno in svetovalno delo pokriva področja kadrov, timov, marketinga in nabavnega poslovanja. Je avtor znanstvenih monografij, strokovnih in znanstvenih člankov, recenzent, prevajalec, urednik, vabljeni predavatelj na tujih univerzah in redni udeleženec konferenc z raziskovalnega področja doma in v tujini. Sodeluje na projektih ali vodi projekte EU, kot so na primer MODI, MLAB, Implementacija modela (LACORE), Evropsko teritorialno sodelovanje s pomočjo tehnologije in znanosti ipd. Bibliografija: izpis COBISS obsega 645 enot.

Kranj, Slovenija. E-pošta: goran.vukovic@um.si

Maja Rojc, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

Maja Rojc je študentka na Akademiji za glasbo, Univerza v Ljubljani, kjer študira glasbeno pedagogiko. Svoje raziskovalno delo usmerja v področje upravljanja odnosov s strankami (CRM) in informatizacije poslovnih procesov v podjetjih. Njeno raziskovalno delo vključuje analize poslovnih procesov, preučevanje sodobnih informacijskih rešitev in uvajanje sistemov CRM v prakso. V okviru raziskave je v podjetju Dines, d. o. o., izvedla poglobljeno analizo obstoječega načina upravljanja odnosov s strankami, proučila možnosti uvedbe novega sistema CRM in pripravila predlog strategije za njegovo uspešno implementacijo.

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: maja.rojc123@gmail.com

Prenosi

Izdano

01.08.2025

Kako citirati

Matjašič, T., Vukovič, G., & Rojc, M. (2025). Konceptualna zasnova večfunkcijskega sistema CRM za podjetje Dines, d. o. o. In M. Marič & D. Deu (Eds.), Izzivi prenosa vodenja na naslednjo generacijo v družinskem podjetju (pp. 245-280). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://doi.org/10.18690/um.fov.5.2025.7