Communicating the Climate Crisis: Stories in the Classroom
Kratka vsebina
S stopnjevanjem podnebne krize morajo pedagogi/pedagoginje oz. učitelji/učiteljice to problematiko vedno pogosteje aktivno vključevati v svoje poučevanje. Pedagogi/pedagoginje, predvsem pa učitelji/učiteljice jezika, lahko bistveno pripomorejo k razumevanju podnebne krize s komuniciranjem o podnebnih vprašanjih in pomagajo učencem/učenkam pri razvoju nujnih spretnosti ter kompetenc za celostno spopadanje z izzivi. V tem prispevku predstavljamo nekaj nalog, ki se navezujejo na zgodbe (vključujejo leposlovje in neleposlovje tako za mlajše kot za starejše učence/učenke) in so oblikovane tako, da spodbudijo razvoj nekaterih ključnih kompetenc: bogatenje besedišča angleškega jezika vezanega na podnebno problematiko; razvoj zavedanja in razumevanja ključnih tematik povezanih s to problematiko; razvoj kritičnega mišljenja učencev/učenk (predvsem glede uporabe jezika), navezujoč se na razpoložljive informacije o podnebnih spremembah in sorodnih problematikah.