Communicating the Climate Crisis: Stories in the Classroom

Avtorji

Nastja Prajnč Kacijan
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
Bernarda Leva
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
Barbara Majcenovič Kline
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
David Hazemali
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0001-9776-8224
Tjaša Mohar
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0002-8650-6592
Katja Plemenitaš
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0001-6671-5883
Tomaž Onič
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0002-7854-2892
Kirsten Hempkin
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0003-4035-0665

Kratka vsebina

S stopnjevanjem podnebne krize morajo pedagogi/pedagoginje oz. učitelji/učiteljice to problematiko vedno pogosteje aktivno vključevati v svoje poučevanje. Pedagogi/pedagoginje, predvsem pa učitelji/učiteljice jezika, lahko bistveno pripomorejo k razumevanju podnebne krize s komuniciranjem o podnebnih vprašanjih in pomagajo učencem/učenkam pri razvoju nujnih spretnosti ter kompetenc za celostno spopadanje z izzivi. V tem prispevku predstavljamo nekaj nalog, ki se navezujejo na zgodbe (vključujejo leposlovje in neleposlovje tako za mlajše kot za starejše učence/učenke) in so oblikovane tako, da spodbudijo razvoj nekaterih ključnih kompetenc: bogatenje  besedišča angleškega jezika vezanega na podnebno problematiko; razvoj zavedanja in razumevanja ključnih tematik povezanih s to problematiko; razvoj kritičnega mišljenja učencev/učenk (predvsem glede uporabe jezika), navezujoč se na razpoložljive informacije o podnebnih spremembah in sorodnih problematikah.

Biografije avtorja

Nastja Prajnč Kacijan, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: nastja.prajnc1@um.si

Bernarda Leva, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: bernarda.leva@um.si

Barbara Majcenovič Kline, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: barbara.kline@um.si

David Hazemali, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: david.hazemali@um.si

Tjaša Mohar, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tjasa.mohar@um.si

Katja Plemenitaš, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: katja.plemenitas@um.si

Tomaž Onič, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.onic@um.si

Kirsten Hempkin, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: kirsten.hempkin@um.si

Prenosi

Strani

471-496

Izdano

04.07.2025

Kako citirati

Prajnč Kacijan, N., Leva, B., Majcenovič Kline, B., Hazemali, D., Mohar, T., Plemenitaš, K., Onič, T., & Hempkin, K. (2025). Communicating the Climate Crisis: Stories in the Classroom. In A. Lipavic Oštir, M. Larisa Fabčič, & D. Ivajnšič (Eds.), Komuniciranje okoljske krize (pp. 471-496). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/964/chapter/667