Ustvarjanje vrednosti z razlikovanjem: Primer trajnostnega upravljanja podjetja ALDI

Avtorji

Romana Korez Vide
Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta
https://orcid.org/0000-0003-3345-5215

Kratka vsebina

V tej študiji primera preučujemo upravljanje in učinke trajnostnih praks na ustvarjanje vrednosti z razlikovanjem v panogi diskontnih trgovcev. Obstoječe raziskave o upravljanju trajnosti se bolj osredotočajo na njegov vpliv na ustvarjanje vrednosti z zmanjševanjem stroškov oz.  povečevanjem učinkovitosti. Mednarodni diskontni trgovci se razvijajo in rastejo s prilagajanjem gospodarskim, demografskim in tehnološkim trendom v globalnem poslovnem okolju. Njihove vrste trajnostnih praks in pristopi k njihovemu upravljanju so med potrošniki vse bolj prepoznavni. Na podlagi dobre prakse podjetja ALDI proučujemo vlogo strateškega in operativnega načrtovanja, vrste trajnostnih praks in njihove učinke na ustvarjanje vrednosti podjetja z razlikovanjem. Študija primera razkriva pomen analize primarnih in podpornih dejavnosti vrednostne verige podjetja z vidika možnosti izboljševanja upravljanja trajnosti in iskanja novih trajnostnih praks, s poudarkom na tistih, ki ustvarjajo vrednost podjetja z razlikovanjem oz. inovacijami. Prav tako ozavešča o pomenu trajnostne potrošnje in možnostih za njeno podporo.

Biografija avtorja

Romana Korez Vide, Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta

Dr. Romana Korez Vide, je izredna profesorica za mednarodno ekonomijo in poslovanje na Ekonomsko-poslovni fakulteti UM. Pred začetkom akademske kariere je v okviru nacionalnega programa Mladi raziskovalci pridobila izkušnje v državni upravi in gospodarstvu. Njena bibliografija obsega več kot 390 objavljenih del, vključno z več kot 90 članki, prispevki na konferencah in poglavji v monografijah. Kot vodja ali sodelujoča raziskovalka je sodelovala pri več kot 20 nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih projektih. Več let je bila sourednica mednarodne znanstvene revije, trenutno pa je članica uredniških odborov in recenzentka člankov v več mednarodnih znanstvenih revijah.

Maribor, Slovenija. E-pošta: romana.korez@um.si

Prenosi

Izdano

24.12.2024

Kako citirati

Ustvarjanje vrednosti z razlikovanjem: Primer trajnostnega upravljanja podjetja ALDI. (2024). In Študije primerov EPF: Razvoj, trajnost in inovacije v poslovni praksi 2024 (pp. 167-200). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/952/chapter/233