Ustvarjanje vrednosti z razlikovanjem: Primer trajnostnega upravljanja podjetja ALDI
Kratka vsebina
V tej študiji primera preučujemo upravljanje in učinke trajnostnih praks na ustvarjanje vrednosti z razlikovanjem v panogi diskontnih trgovcev. Obstoječe raziskave o upravljanju trajnosti se bolj osredotočajo na njegov vpliv na ustvarjanje vrednosti z zmanjševanjem stroškov oz. povečevanjem učinkovitosti. Mednarodni diskontni trgovci se razvijajo in rastejo s prilagajanjem gospodarskim, demografskim in tehnološkim trendom v globalnem poslovnem okolju. Njihove vrste trajnostnih praks in pristopi k njihovemu upravljanju so med potrošniki vse bolj prepoznavni. Na podlagi dobre prakse podjetja ALDI proučujemo vlogo strateškega in operativnega načrtovanja, vrste trajnostnih praks in njihove učinke na ustvarjanje vrednosti podjetja z razlikovanjem. Študija primera razkriva pomen analize primarnih in podpornih dejavnosti vrednostne verige podjetja z vidika možnosti izboljševanja upravljanja trajnosti in iskanja novih trajnostnih praks, s poudarkom na tistih, ki ustvarjajo vrednost podjetja z razlikovanjem oz. inovacijami. Prav tako ozavešča o pomenu trajnostne potrošnje in možnostih za njeno podporo.