Psihološki korelati učenja učenja: študije metakognicije in samoregulacije : razvoj in možne praktične aplikacije

Avtorji

Karin Bakračevič Vukman
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
https://orcid.org/0000-0001-7276-2459

Kratka vsebina

V svojem delu Psihološki korelati učenja učenja avtorica dr. Karin Bakračevič Vukman znanstveno ustrezno in argumentirano predstavi vsebinsko povezana koncepta samoregulacije in metakognicije kot osnovo  razumevanja učenja učenja, ki se v zadnjih nekaj letih pojavlja kot izjemno pomembna kompetenca za vseživljenjsko učenje. Učenje učenja je v vseh dokumentih Evropske unije, ki se nanašajo na kvaliteto izobraževanja, izrazito poudarjeno. Prav zato je omenjena znanstvena monografija tudi zelo aktualna. Avtorica v monografiji znanstvene psihološke koncepte uspešno poveže z aktualnim problemom na področju vzgoje in izobraževanja – razvijanjem ključne kompetence učenje učenja, ki omogoča vseživljenjsko učenje in se vedno znova pojavlja kot prioriteta sodobne družbe. Lahko rečemo, da je monografija Psihološki korelati učenja učenja vsebinsko zaokroženo, pomembno delo na področju psihološke znanosti in hkrati praktično relevanten, aktualen prispevek k prizadevanjem za izboljšanje kvalitete na vseh ravneh vzgoje in izobraževanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Izdano

01.10.2010

Zbirka

Podrobnosti o monografski publikaciji

COBISS.SI ID (00)

ISBN-13 (15)

978-961-6656-43-6

Date of first publication (11)

2010

Dimenzije

17cm x 21cm x 1cm

Kako citirati

(Ed.). (2010). Psihološki korelati učenja učenja: študije metakognicije in samoregulacije : razvoj in možne praktične aplikacije: Vol. ZORA 72. Univerzitetna založba Univerze v Mariboru. https://doi.org/10.18690/