Poučevanje metafizike – smrt kot pot v metafiziko
Kratka vsebina
Nekatere klasične metafizične teme lahko poučujemo posredno, tj. na področju, kjer se različne metafizične teme prepletajo. Na ta način lahko nekaj, kar je za mlade ume preveč abstraktno, postane zelo konkretno in odprto za razumevanje in raziskovanje, če ga postavimo v določen kontekst. V tem članku bom poskušal pokazati, kako je smrt izhodišče za metafiziko; kako se vprašanja zdrave pameti preoblikujejo v metafizična vprašanja in kako metafizične teorije določajo naša pred-filozofska stališča. Obravnaval bom tri metafizična področja – osebno identiteto, naravo škode in filozofijo časa – ter pokazal, kako se študenti soočajo z njimi skozi razpravo o vrednosti smrti za osebo, ki umre. Glavna točka je, da bi morali študenti videti, in dejansko vidijo, da se ni mogoče izogniti težkim metafizičnim vprašanjem, če želijo razmišljati o stvareh, ki se na prvi pogled zdijo jasne, nedvomne in zdravorazumske – a niso.






