Vodenje razreda
Kratka vsebina
Monografija Vodenje razreda izčrpno in sistematično predstavlja koncept vodenja razreda, ki se kaže kot nujen segment uspešnega vzgojno-izobraževalnega procesa. Avtorica vodenje razreda ne obravnava le kot nujen pogoj učinkovitega poučevanja in doseganja dobrih učnih rezultatov, temveč tudi v tesni povezavi z oblikovanjem socialnega prostora, kjer učenci pridobivajo pomembne socialne izkušnje. Velik obseg disciplinskih problemov in nasilja v šolah potrjuje, da te izkušnje niso vedno pozitivne. Situacijo dodatno otežuje dejstvo, da so učitelji pri obvladovanju vzgojno-disciplinske problematike pogosto prepuščeni sebi in da za to odgovorno ter zahtevno nalogo pogosto niso dovolj usposobljeni. Monografija je dobrodošel in koristen pripomoček k večji transparentnosti in razumljivosti koncepta vodenja razreda, hkrati pa omogoča aplikacijo v šolsko prakso.