Osnovnošolski in srednješolski učitelji kot bralni zgled: analiza bralnih navad
Kratka vsebina
Prispevek predstavlja bralne navade osnovnošolskih in srednješolskih učiteljev in je nastal v okviru projekta Bralni vzori: bralne navade strokovnih delavcev v vrtcih, šolah in fakultetah ter splošnih knjižnicah o bralnih navadah vzgojiteljev, osnovnošolskih učiteljev, srednješolskih učiteljev, univerzitetnih učiteljev na pedagoških smereh študija, študentov pedagoških smeri ter knjižničarjev v šolskih in splošnih knjižnicah. Osredinili smo se na 5 vprašanj, povezanih z branjem osnovnošolskih in srednješolskih učiteljev, in sicer (1) koliko časa tedensko namenijo branju knjig, (2) koliko knjig so prebrali v zadnjih 12 mesecih, (3) pogostost branja glede na namen, (4) vrsto tiskanih gradiv, ki jih berejo, ter (5) ali se dojemajo kot bralci. Nekatere podatke smo primerjali tudi z drugimi raziskavami (npr. Knjiga in bralci VII). Ugotavljamo, da slovenski osnovnošolski in srednješolski učitelji na splošno izkazujejo visoko bralno angažiranost, ki presega povprečje splošne populacije, pri čemer se jih večina dojema kot bralce, kar ustvarja dobro izhodišče za vlogo bralnega vzora.
Prenosi
Izdaja
Strani
Izdano
Kategorije
Licenca

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.