Skupno branje in spodbujanje gradnikov bralne pismenosti v predšolskem obdobju
Kratka vsebina
Prispevek predstavlja raznolika bralna gradiva na temo (pre)hrane v predšolskem obdobju, ki omogočajo medpodročno povezovanje in spodbujajo razvoj gradnikov bralne pismenosti. Bralna pismenost je vseživljenjski proces, ki ga s cilji in vsebinami vseh kurikularnih področij dejavnosti v vrtcu lahko spodbujamo z različnimi didaktičnimi pristopi, med katerimi je v procesu učenja, razširjanja in poglobitve znanja zaradi možnosti večkratnega vračanja k bralnemu gradivu, lahko zelo učinkovito skupno ali dialoško branje. Za študijo primera, v katero smo vključili študente tretjega letnika Predšolske vzgoje (n = 16), smo izbrali delo Vesne Radovanovič in Nataše Vertelj Krompirjev sladoled. Analiza odgovorov predstavlja nekatere možnosti skupnega branja in prispeva k razvijanju gradnikov bralne pismenosti.
Prenosi
Strani
Izdano
Kategorije
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 mednarodno licenco.