Dileme sodobnega oglaševanja: Izbrane teme
Ključne besede:
oglaševanje, potrošnik, podjetje, konkurenca, osebni podatki, vplivnostni marketing, ciljano politično oglaševanje, platformno delo, pravna regulacija vonjev, samoregulativa, spletna platformaKratka vsebina
Osrednja tema monografije so različni vidiki oglaševanja blaga in storitev. Poleg pravil o javni rabi slovenskega jezika v oglaševanju monografija vsebuje celoviti pregled pravil o oglaševanju v obstoječi slovenski zakonodaji. Poleg splošnih so vključene tudi bolj specifične teme, kot so primerjalno oglaševanje, varstvo otrok v oglaševanju, vplivnostni marketing in uporaba pravil konkurenčnega prava v zvezi s položajem in odgovornostjo vratarjev oziroma digitalnih platform v oglaševanju. Obravnavane so nekatere nove oblike oglaševanja, kot je ciljano politično oglaševanje, ki zajema prikazovanje prilagojenih oglasov o političnih kandidatih in pravno regulacijo tega na ravni EU, ter varstvo osebnih podatkov v oglaševanju. Ostali prispevki se nanašajo na različna področja in vključujejo oglaševanje in trženje z vonjavami s prikazom in analizo pomembnejših sodnih primerov, položaj platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja in njihov dostop do kolektivnega dogovarjanja ter problematiko v zvezi s prihodki od oglaševanja v povezavi s pravico do zasebnosti uporabnikov.
Prenosi
Prenosi
- Dostop platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja do kolektivnega dogovarjanja Dostop platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja do kolektivnega dogovarjanja
- Vloga in pomen zagotavljanja pravice do zasebnosti pri uporabljanju pametnih telefonov: primer Appla Vloga in pomen zagotavljanja pravice do zasebnosti pri uporabljanju pametnih telefonov: primer Appla
- Pravna regulacija vonjav in trženje z vonjavami Pravna regulacija vonjav in trženje z vonjavami
- Varstvo osebnih podatkov kot digitalnega portfelja v luči sodobnih metod oglaševanja Varstvo osebnih podatkov kot digitalnega portfelja v luči sodobnih metod oglaševanja
- Poenotenje pravil o ciljanem političnem oglaševanju v EU Poenotenje pravil o ciljanem političnem oglaševanju v EU
- Neizogibni posrednik – položaj družbe Google na trgu digitalnega oglaševanja EU z vidika konkurenčnega prava EU Neizogibni posrednik – položaj družbe Google na trgu digitalnega oglaševanja EU z vidika konkurenčnega prava EU
- Meje konkurenčnega prava in ciljano oglaševanje v praksi nemške Agencije za varstvo konkurence Meje konkurenčnega prava in ciljano oglaševanje v praksi nemške Agencije za varstvo konkurence
- Varstvo koristi otroka in vplivnostni marketing Varstvo koristi otroka in vplivnostni marketing
- Varstvo otrok in agresivne poslovne prakse Varstvo otrok in agresivne poslovne prakse
- Primerjalno oglaševanje: ali smem reči, da sem boljši od konkurenta? Primerjalno oglaševanje: ali smem reči, da sem boljši od konkurenta?
- Nedopustno oglaševanje v slovenski zakonodaji in praksi Oglaševalskega razsodišča Nedopustno oglaševanje v slovenski zakonodaji in praksi Oglaševalskega razsodišča
- Jezikovna politika Republike Slovenije in oglaševanje Jezikovna politika Republike Slovenije in oglaševanje
Izdano
Kategorije
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.